یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی خدمت در نظام اسلامی را یک فرصت ارزشمند دانسته و گفتند: مسئولان وهمه کسانی که در نظام اسلامی خدمت می کنند، باید قدر آن را بدانند.

به گزارش مرکز خبر حوزه،  استاد برجسته حوزه علمیه قم ، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان با  بیان این که انسان اشرف مخلوقات است، اظهار داشتند:‌ خداوند پس از اینکه به بشر حیات بخشید ، ابزارهای مورد نیاز برای آموختن و تکامل را در اختیار او قرار داد.

ایشان با اشاره به راه های دستیابی انسان به سعادت،  تاکید کرد: اگر انسان با استفاده از نورانیت معارف اهل بیت(ع) رو به جلو حرکت کند، به موفقیت خواهد رسید.

معظم له با اشاره به اینکه خداوند به وسیله انبیا، اولیا، ائمه معصومین(ع) و مراجع عظام وبزرگان دین دل مردم را زنده کرده است، افزودند: انبیا و پیامبران برای هدایت انسان ها مبعوث شدند تا انسان در مسیر تکامل قرار گیرد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر این که در انجام همه اعمال باید خدا را در نظر داشته باشیم ، یادآورشدند:  انسان مومن زیرک است و هیچ کاری را خلاف احکام  و دستورات الهی انجام نمی دهد.

ایشان با اشارهبه این که  باید همه امور برای کسب رضای خداوند متعال باشد ، گفتند: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق بزرگ است، بنابراین همه کسانی که در این نظام در حال خدمت هستند باید قدر آن را بدانند.

معظم له در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم خداوند متعال وجود مبارک مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را محفوظ بدارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha